понеделник, 5 септември 2016 г.

Победителите в конкурса "Let's color the summer!'


Дойде краят на едно вълнуващо и омагьосващо събитие за мен и моята страничка – първият ми организиран конкурс приключи с обявяването на неговите победители.
Искам да благодаря на всички, които се включиха и приеха с ентусиазъм обсесивната ми мания да организирам конкурс за оцветяване и го превърнаха в такова вълнуващо преживяване. :) Нямаше да е това, което се получи, без всички Вас, които седнахте и оцветихте нещо, специално за него. Благодаря Ви!

Победителите са ясни, но този пост е за самото преживяване и отговор на въпроса: „Защо точно тези оцветени странички бяха предпочетени?“



Ще започна с впечатленията ми и уроците, които научих за организирането на такива конкурси:

Първо: На организаторите на конкурси хич не им е лесно. Притеснение от такъв характер не бях преживявала скоро – дали правилата са ясни и удобни; как да остана неутрална и същевременно да мотивирам хората и да ги подкрепя в това да се включат; правилно ли ще оценя страничките и т.н., и т.н. Да не говорим колко притеснена бях по телефона, докато съобщавах на победителите, които ми предоставиха телефон за връзка, че са спечелили. :) Съжалявам, ако звучах много странно, бях много притеснена.

Второ: Макар да съм доволна от правилата, които написах, те създадоха неудобство за част от хората и провокираха редица морални казуси в душата ми. Все си мислех, че който организира конкурс може да си прави каквото иска, нали все пак той е мислил правилата. Няма такова нещо. Това си е сериозна отговорност – не можеш да ги променяш, а ако възникне казус, който изисква решение на момента е още по-сложно, тъй като не си сигурен кой е правилният подход.

Трето: Още от самото начало се чудех как да процедирам относно избора на публиката, за да е истински избор на харесвана оцветена страничка, а не просто случайно цъкане на лайкове. В крайна сметка не се получи както си представях и това е нещо, върху което ще продължавам да умувам как да постигна оптимално приемлив вариант с истински резултати. Премахването на тази категория в конкурсите ми се струва неправилно от каквато и да е гледна точка, но и оставянето й в дадения вид не е ок за мен. Истината е, че конкурсите имат нужда от тази категория, за да достигнат до повече хора, но тази категория също така има нужда да има по-позитивно приемане и емоционална ангажираност. :)

Четвърто: Съжалявам, че не се сетих по-рано да измисля нещо като малка награда за всеки участник, който се включи в конкурса, тъй като признателността ми е огромна към всеки един от тези 26 души, на които не успях да дам награди, а много ми се искаше. За следващия конкурс ще се подготвя предварително, което ще бъде естествено изненада. :)

Въпреки всички тези неща, които можеха да бъдат по-добре, аз съм изключително радостна, че се осмелих да организирам конкурсчето и че се включиха 30 прекрасни души в него. Беше невероятно преживяване, което вдъхнови и мен, покрай всички останали.  


А, сега отговор на въпроса: „Защо точно тези оцветени странички бяха предпочетени?“:

Важно е да се знае, че това е субективен избор, както и да го погледнем. Аз като представител на не много съвършената човешка раса и на каквато там се опитвам да бъда – имам своя представа за света, предпочитания и харесвания, различни от на другите. Затова е напълно възможно много хора, да се чудят на избора ми на победители. Затова и всеки един, който не получи награда, не бива да приема, че оцветената му страничка не е нещо специално. Специална е, красива и лична. Просто в този момент се е разминала с това, което си представям за идеята на конкурса. :)

Главната идея на конкурса беше да накара участниците да покажат чрез оцветена страничка своята представа за лятото. Именно затова избрах русалката на Пам Димитрова и плашилото в лавандуловото поле на Диана Вакарелска, защото те успяха да ме заразят и развълнуват с техните летни интерпретации. Както и ако говорим за самото оцветяване, са предали усещането си за лятна магия с ярки, топли и летни цветове. :)

За мен оцветяването не е само добри умения да оцветяваш, да съчетаваш цветове или правиш добри снимки, а  съчетание от послание и емоция с всички тези неща, които изброих. Надявам се сега да разбирате една идея по-добре защо се спрях на тези две странички.

Макар, че философствах, че категорията за избор на публиката има нужда от развиване въобще като цялостна идея, то в конкретния случай много ме зарадваха избраните от публиката оцветени странички на Катерина Банкова и Елизабет Колева, защото те също носят страхотен полъх на лято и цветни емоции. :) Радва ме, че точно те са победители, защото показва, че хората на малката ми страничка харесват оцветените странички, които наистина им допадат и отговарят на тяхната представа за лятото. ^^ А, за мен това значи много.


Ако стигнахте до тук – благодаря ви, че прочетохте размишленията ми и се надявам да се срещнем отново в следващите начинания на страничката. Те предстоят и се вълнувам много за тях и тайно се надявам да развълнуват и почитателите на Ari’s Dreamy Place. ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар