понеделник, 28 ноември 2016 г.

Scrawlrbox November 2016 „Brush“

Първата ми абонаментна кутия с арт материали



Мечтая да се абонирам за някаква подобна кутия, сигурно от месеци наред. Принципно, исках да пробвам първо с кутия с книга и други книжни нещица, но с английския език нещо нямаме много топли чувства и затова избягвам книжните абонаментни кутии. 

Да си призная, нямах и на идея, че хората са измислили за почти всичко абонаментни кутии, докато не видях един от любимите си артисти в Youtube как отваря две от ScrawlrBox кутиите и се надъхах да проуча въпроса. След четири часово зяпане в интернет разбрах, че има кутии даже с градински семена, но най-вече открих, че най-добрите кутии за арт материали са три – ScrawlrBox, ArtSnacks, SketchBox. Спрях се на ScrawlrBox, защото е с безплатна доставка във Великобритания (изпращат и интернационално, но си заплащаш допълнително за доставката). Другата причина да избера тази кутия е, че сякаш тя предлага най-много материали и е като предизвикателство, което адски ме зарадва.

Кутията обикновено бива пусната на 17 число на дадения месец и пристига за три дни в рамките на Великобритания, а интернационално е между 8-14 дни. Този месец се забавиха и реално кутията ми пристигна на 25 ноември, което направо може да мине за декемврийска кутия, твърде късно е според мен, но как да е, съдържанието компенсира странното време за пускане на самата кутия. :Р

Ноемврийската ScrawlrBox съдържа:
1. Близалка-свирка. Изяждаш близалката и си имаш свирка, с която да дразниш хората. Аз вече я излапах и затова няма снимка, но беше ягодова и адски вкусна. :Р
2. Картичка с артист на месеца и негова кратка визитка кой е той, с какво се занимава и къде може да го намериш в интернет пространството. Този месец e Emma от BLACK CHALK COLLECTIVE, която е brush lettering artist (не мисля, че това нещо мога да го преведа, по какъвто и да е начин и след 100 години).
3. Картонче с темата на предизвикателството и описание на материалите. Ноемврийското предизвикателство е “Brush”, свързано с артиста на месеца, естествено. ^^
4. Картичка с някои насоки за създаване на три различни ефекти за красиво изписани думи.
5. Две листчета с редове за упражнение на красиво и калиграфско изписване на думи.
6. Арт материали, с които да изпълниш предизвикателството – Artline Stix pens (тъмно син, лилав и черен), Artline Stix Colouring Marker (сив), Ecoline Brush Pens (светло син и лилав), Edding 1200 Metallic Colourpen (металически зелен) и Crayola Broad Tip Marker (черен).

След като се нарадвах като малко дете на кутията и зяпах бая време напълно непознатите за мен арт материали се заех да се поупражнявам малко. Няма да обяснявам какъв зор е да се мъчиш да изпишеш красиво всяка буква, че да е правилно разположена на листа и т.н. Само ще спомена, че си припомних ужасяващите години, когато ни караха да изписваме чертички, ченгелчета, бастунчета и т.н. 



Artline Stix Brush Pen: Най-странно изглеждащите маркери с четка, които съм виждала. Доколкото разбрах идеята е да са забавни и да са като ЛЕГО. Хубавото е, че не се плъзгат в ръката ти и са удобни за контролиране по време на изписване на буквите. Доста ми допаднаха като материал за hand lettering. ^^
Artline Stix Colouring Marker: Това е обикновен маркер с доста дебело връхче според мен за оцветяване или в случая е добавен, за да се използва за създаване на 3D ефект на сянка. 
Ecoline Brush Pen: Влюбих се в тези маркери. Те са на водна основа и върху акварелен картон само с определяне на натиска може да създаваш страхотен преливащ ефект. Доста по-дебела е четката им от на Artline Stix Brush Pen и това ги прави много по-сложни за контролиране по време на изписване на буквите, но на голямо пространство, предварителна подготовка, е страхотно да работиш с тях. Усещам как ще олекна, купувайки си още от тях или направо всичките цветове. Само 30 са, все пак. :Р
Edding 1200 Metallic Colourpen: Съвсем обикновен металически маркер. В описанието е обяснено, че е с гъвкав връх, именно за калиграфия и създаване на тънки и по-дебели линии, но не успях да се справя с него. Цветът обаче ме кефи и е покривен.
Crayola Broad Tip Marker: Никога не съм харесвала марката Crayola и този маркер не ми допадна въобще. Много е малък и адски неудобен за държане в ръка, да не говорим за контролиране по време на изписване на букви и думи. Предполагам, че изисква много повече упражнения, отколкото останалите маркери с връх четка. 

Кутията много ми допадна. Определено за един любител артист, който обича новите неща, това е прекрасен начин да пробва нещо ново и да се запознае с нови арт материали. Вече започнах да си фантазирам какво ли ще има в декемврийската кутия. :)


Накрая, резултатът от предизвикателството за мен. Не се получиха много добре, но не съм brush lettering artist, нито съм много търпелив човек, че да се упражнявам достатъчно дълго време преди да реша да пробвам на хубаво и чистичко картонче (това винаги се оказва грешка). Избрах един от любимите си цитати да го изпиша по два начина, като се постарах да ползвам всеки един от материалите по някакъв начин. ^^








Няма коментари:

Публикуване на коментар