петък, 30 декември 2016 г.

Равносметка: Коледен книжен маратон 2016 (ККМ)


Първият ми книжен маратон приключи вчера. Напълно откровено никак не си давах зор да чета, затова и реално от 5-те книги за основните категории прочетох само три. Покрай четенето обаче свърших още куп други неща – написах няколко статии, нарисувах няколко неща, пооцветявах, направих годишното разчистване на лаптопа и какво ли още не. :) Супер доволна съм от себе си и най-вече отвори ми се „апетит“ за четене. От това по-добър успех, няма накъде.


Ето какво успях да прочета:

1. Книга на коледна тематика: В рамките на един ден малката книжка “Подарък от Боб“ от Джеймс Боуен (изд. Книгопис) беше прочетена. :) Беше ми приятно да видя Коледа през очите на Боб и неговия човек Джеймс, а и корицата много ме радва. Моето мнение за книжката може да прочетете тук.

2. Книга, която ти е била подарена: За два дни прочетох „Моята прекрасна книжарничка“ от Петра Хартлиб (изд. Сиела) и то защото толкова ми хареса, че не исках да свършва и си дадох целенасочена пауза. Книга, която определено отива сред най-любимите ми, а и с тази красива корица никак не е трудно да я харесаш. Моето мнение за нея може да прочетете тук

3. Книга с коледни цветове на корицата: „Островът на изгубените“ от Мелиса де ла Круз (изд. Егмонт) го прочетох сякаш по-бавно. Обикновено, ако книгата ми харесва, не мога дълго да стоя далеч от нея. С тази книга няколко дни въобще не четох, но пък после я завърших за една нощ. Така, че съм раздвоена към коя категория да я причисля. Мнението ми за нея може да прочетете тук


И, това е, което прочетох. Напълно съм убедена, че без никакви проблеми можех да прочета не само другите две книги от основните категории, че и книгите за двете бонус категории, но реших, че ще се наслаждавам на това предизвикателство, вместо да се надпреварвам с времето. Резултатът за мен е доста приятен. Прочетох две книги, които не планирах и ми беше приятно да се потопя в техните светове. Възвърнах си и желанието за четене, както споменах по-горе. Четирите книги, които не прочетох сигурно някой ден ще им дойде времето, ако ми е писано да ги прочета. :)







Няма коментари:

Публикуване на коментар