вторник, 7 февруари 2017 г.

Творчески Януари: нови арт материали, рисуване и оцветяване


Реших, че е доста добра идея да си правя и творческа равносметка всеки месец, за да видя на едно място какво съм свършила. В тази своеобразна равносметка ще включвам новите арт материали, с които съм се сдобила, какво съм нарисувала и оцветила през дадения месец. Няма да има част с планиране, тъй като при мен е много относително, когато се касае какво мисля да рисувам и оцветявам напред във времето. :)


Започвам със своеобразен arthaul, който се оказа направо нищожен. Не бях осъзнала до този момент, че през месец януари не съм си купила почти нищо ново като арт материали. Ето го скромния списък:

1. Сдобих се с „Gloss Varnish“ на Winsor & Newton, което представлява спрей за защита на акварелни и акрилни рисунки. Купих го с конкретна цел за защита на едни космос книгоразделители.
2. Три хартиени вида въженца с много подходящи цветова за мартеници, които реално взех за същите космос книгоразделители, които споменах горе. Със сигурност мога да им намеря и друго приложение в началото на март.
3. Две златни washi tapes с десени на едри и дребни точки. Тях ги взех просто защото не можах да им устоя, а и имам твърде малко – само някакви си 4-5 бройки. Грехота е.


Изключително скромен месец от към нови арт материали се оказа януари. Не ми се беше случвало скоро. За съжаление, от към рисуване също се оказа много постен за моите предпочитания. Ето какво успях да нарисувам този месец:

1. Шест книгоразделители, вдъхновени от прочетените през месец януари книги. Това си ми е традиция за момента, така че ще присъстват във всяка месечна равносметка, докато нещо не наложи промяна в това отношение.
2. Месечната ми мандала за свободно сваляне и принтиране, посветена тематично на поставянето на новогодишни цели. Може да си я свалите от тук.
3. Станалите ми традиционни nengajo (новогодишни японски картички), които рисувам всяка година за поздрав в деня на започване на новата година според китайския календар. Тази година това се случи на 28-ми януари и е годината на огнения петел.
4. 8 специални книгоразделители със звезден галактически вид, които направих специално по повод прибирането си в България в края на януари за кратка почивка. ^^
5. Две картички с акварел за рождените дни на две любими мои дами, които са родени през януари. Самите картички не са публикувани, тъй като едната картичка още не е стигнала до своята дама. 


И за мое най-голямо съжаление това е всичко, което нарисувах през януари. От нещата, които исках да свърша, не успях две да направя – януарското предизвикателство на ScrawlrBox и 12-те липсващи красиво изписани цитати за януари, които ми липсват от миналогодишното ми лично „366 inspired quotes“ предизвикателство. Автоматично се прехвърлят за следващия месец, пък каквото стане.

Последната част от тази творческа равносметка е оцветяването и тук съм се оляла, да си призная. Оцветила съм цели 8 различни странички като само една от тях е по-комплексна, но това не значеше, че другите не изискваха време. Това обяснява и донякъде защо толкова малко неща съм рисувала като цяло през януари, но аз съм напълно доволна, че отново преоткрих удоволствието от оцветяването. 

Не на последно място, напълно спонтанно направих първото си оцветяващо предизвикателство на страничката ми във Facebook (Ari’s Dreamy Place). Мисля си, че подобна идея за месечни оцветяващи предизвикателства ми се върти от поне половин година в главата, но тъй като изисква допълнително време и отдаденост, все го избягвах, докато един прекрасен януарски ден нещата вече поеха свой собствен път и нямаше как да спра процеса. 

Беше страхотно предизвикателство, благодарение, именно на всички прекрасни дами, които се включиха в него и направиха страхотни неща с доста НЕ вдъхновяващата палитра от късметлийските цветове на новата китайска година. Ако желаете да им се насладите, може да го направите тук.



Това е от мен. Надявам се да Ви е допаднала творческата ми равносметка и ако обичате да оцветявате или рисувате, споделете ми как беше за Вас месец януари в това отношение? ^^



Няма коментари:

Публикуване на коментар