вторник, 7 март 2017 г.

Творчески Февруари: нови арт материали, рисуване и оцветяване.



Мислех си тези дни, че започна много да ми допада правенето на равносметка в края (началото) на месеца, тъй като мога да направя съвсем точна статистика какво през дадения месец ми е било на сърце и какво не, на какво съм наблегнала и на какво не. Евентуално мога и да планирам промени, ако преценя, че не ме мързи твърде много. :)



Започвам с новите придобивки. За разлика от месец януари, през месеца на сърчицата и червения цвят, се поолях:

1. Още в началото на месеца се сдобих с няколко много евтини тънкописци и мини гел химикалки на странната марка Scribblicious. Взех си ги от The Works, което е нещо като Jumbo, само, че е основно място за евтини книги, арт и крафт нещица. Не са кой знае какво, но за „жаден“ за нови арт материали след цял месец въздържание маниак са идеални. 

2. Сдобих се с нови цветни моливи Tombow Irojiten – пълният комплект от 90 цвята. Покупката беше любов от пръв поглед. Японска серия, всичко е в много красиви хартиени кутии и има невероятно много пастелни цветове. Абе, японска му работа. Няма как да кажеш не на нещо подобно. За съжаление, още не съм ги пробвала, но съм планирала да им направя ревю, та да видя как стават тези неща. ^^

3. Последно си купих някои дреболии от Hobbycraft. Това беше единственият планиран пазар с цел да се сдобия с липсващите ми 10 цвята от марката Spectrum Noir Colorista, за да имам целия комплект от 30 цвята, а и, за да купя необходимите ми материали за един мой DIY проект. Същият трябваше да се появи през месец февруари в блога, но не се получи. Така, че може да го очаквате по някое време през месец март. Надявам се. :)

Следва равносметка на нарисуваното през месец февруари и ако си мислех, че през януари нищо не съм нарисувала, то вторият месец от годината успя да ме опровергае. Рисувала съм само минимума, който правя задължително всеки месец – книгоразделите, вдъхновени от прочетените книги; месечна мандала за свободно сваляне и оцветяване; рисунката за месечното предизвикателство на Scrawlrbox. Това беше. Имам усещането, че и март ще е подобен. Единственото нещо, което направих извън задължителния минимум – бяха две мартенички за баба Марта. :Р

Може, наистина, нищо да не съм нарисувала, но почти надминах себе си в оцветяването. Оцветила съм цели 10 странички през февруари като две от тях оцветих с цветни моливи, с които се оцветява адски бавно, поне при мен стоят така нещата. Определено мога да напиша, че включването в разнообразни оцветяващи предизвикателства много отприща желанието човек да оцветява и да експериментира. Включих се в общо 4 предизвикателства в две различни групи:

1. „Предизвикателство - 10 Дни, 10 Цвята“ в групата Тайната градина на рисувателните книги.

2. „Budget Tools Event“ в Secret Garden Gallery.

3. „Предизвикателство Св. Валентин“ в групата Тайната градина на рисувателните книги.

4. „Mandalas & Nature“ в в Secret Garden Gallery.

Ако се чудите как да разнообразите хобито си (оцветяването) или просто имате нужда от малко вдъхновение, то подобен тип предизвикателства са идеални. Действат чудесно като стимулант, само не трябва се прекалява.

Последно, но не по-важност, след като се почувствах толкова заредена с енергия след първото ми организирано предизвикателство за оцветяване през януари, реших че ще пробвам да правя по едно всеки месец до края на годината. Сериозно начинание, но е нещо ново и определено извежда оцветяващата ми мания на следващото ниво. Февруарското предизвикателство беше „Monochrome vs Rainbow Coloring Challenge”, в което най-простичко казано трябваше да се противопоставят визуално цветовете на дъгата с бяло, черно и всичките нюанси на сивото. Може да разгледате невероятните неща, които всички включили се оцветиха тук


Това е моята творческа равносметка за месец февруари. Надявам се да Ви е било любопитно да прочетете и да съм успяла поне мъничко да Ви мотивирам да порисувате малко, да пооцветявате или да се включите в интересно предизвикателство за оцветяване. Нещо, което ще ви донесе радост. ^^ 



2 коментара:

  1. Честити придобивки :)
    Останаха ми очите по тези моливи - къде се намира магазинът? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поръчах ги чрез Амазон. Само там ги има, тъй като се водят внос от Япония. Ето линк към целия комплект: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01N7OU7JU/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

      Изтриване