сряда, 5 април 2017 г.

Творчески март: нови арт материали, рисуване и оцветяване


Месец март е по-къс от февруари, но сякаш премина по-бързо. Усещането за време наистина е странно явление. :)

През изминалия месец се сдобих с някои нещица, които реално не бяха планирани, а по-скоро възникнаха като импулсивни покупки, с изключение на едно единствено нещо – спирограф. Ето какво си взех през месец март:


1. Spirograph deluxe set – за такова чудо мечтая от малка и сега ми се падна възможност да си го купя, така че не пропуснах шанса си. Още не съм го пробвала, тъй като ми звучи като висша математика използването му. Ще ми трябва малко време да прочета по-внимателно и да изгледам някоя и друга видео демонстрация, преди да се осмеля да го ползвам. 
2. От едно посещение в Hobbycraft за бели и червени конци, се върнах с три washi tapes, стикери, тагове и комплект от 36 цвята акварелни маркери – Docraft Artiste. Е, взех си допълнителните бели и червени конци, ама доста солено ми излезнаха. :Р
3. На 26 март посетих първото си крафт шоу “Papercraft@Edinburgh” и макар да не се занимавам с cardmaking, то очите ми останаха във всички неща, които видях там за правене на картички. Разкош. В крайна сметка си тръгнах с пет различни цвята ембос маркери на някаква японска марка (реално нямам как да ги ползвам, ама като ги купувах, не знаех тази подробност) и комплект ярки акварелни пастели – Distress Crayons, които ми се сториха доста забавен материал.
4. Буквално, в последния ден от месеца, при едно от посещенията ми в Лидл, видях, че са пуснали разни великденски крафт нещица и мда... сдобих се с комплект листчета за оригами с великденски мотиви и тематични стикери

Месец март от към нови арт материали мога да го кръстя „малък месец за душата“, тъй като всичките нещица си бяха спонтанни изненади за мен, без да правя сложни математически изчисления и дългосрочни планове, дали си струват паричната инвестиция. :)


Изминалият месец, като предните два преди него, по отношение на рисуването, също беше доста скромен, но този път го очаквах да бъде такъв. Нарисувах минимума, който правя задължително всеки месец (месечна мандала за оцветяване; книгоразделители, вдъхновени от прочетените книги; месечно предизвикателство на ScrawlrBox) плюс един малък крафт проект за снимка по повод 3-ти март и проба на новите ми Distress crayons.

Мислех си, че не мога да надмина себе си в брой оцветяванки за месец след постижението ми от месец февруари, но успях. През март се включих в ежегодното “The Daily Marker 30 day Coloring Challenge”, което се изразява в това всеки ден да оцветяваш по нещичко. Аз поставих мои собствени правила и успешно оцветих 30 мандали с 30 различни вида марки и материали. По повод цялата одисея с оцветяващото дневно предизвикателство ще направя отделен пост, който може да очаквате по някое време другата седмица. 

Напълно нормално не успях да оцветя почти нищо друго странично. Оцветих само една друга мандала за моето месечно предизвикателство на страницата и дори не се получи точно както трябваше. Не успях да направя втора страница. Не успях и да се включа в други интересни предизвикателства, но планирам да наваксам с тях през месец април. :)

Накрая, тазмесечното предизвикателство за оцветяване на страничката беше “Bokeh Spring Coloring Challenge” и се състоеше от две части, като втората беше доста трудоемка, тъй като изискваше направата на фон с техниката боке. Всички обаче се справиха страхотно, независимо, че за първи път се осмелиха да пробват техниката. Може да разгледате невероятните неща, които всички включили се оцветиха тук


Това беше моята творческа равносметка за месец март. 
Пожелавам Ви пастелен и слънчев април. :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар