сряда, 26 април 2017 г.

Owlcrate April 2017 “Head over heels”


Доживях да сложа ръчички и до една от тези кутии. Април месец имах рожден ден и реших, че няма по-добър подарък от нещо ново и вълнуващо като книжна кутия. :)

Owlcrate са една от най-популярните и вероятно най-добрата кутия на пазара. Не мисля, че има някой, който да не е чувал за нея, но общо казано всеки месец получаваш книга от young adult жанра с много книжни свързани нещица вътре. 

Кутията е на абонаментен принцип, което значи, че всеки месец ти дърпа пари от картата, която си дал, докато не заявиш по мейл или както там се случва отказа да спрат да ти взимат парите. Има обаче вариант да си я поръчаш като подарък и тогава го няма този неприятен момент да се чудиш дали няма другия месец изненадващо да ти вземат пари. Аз си я поръчах така. :)

Кутията струва 30 долара като си плащаш и доставката, която си е солена за живеещите, извън Канада и САЩ – моята беше 20 долара до UK. За България може да проверите като влезнете в сайта на Owlcrate и минете през процеса на поръчка, буквално, преди потвърждението. 

Аз поръчах в последния възможен момент априлската кутия и очаквах кутията да ми я изпратят от на последните, но имам усещането, че международните пратки ги пускат първи, тъй като моята тръгна буквално на първия ден от голямото разпращане. Пристигна за една седмица и няма шанс да ви я изгубят, защото се изисква подпис. Поради тази причина се наложи да ходя чак до пощенския клон да си я взимам, тъй като по закона на вселенската гадост, когато са я носили, мен ме е нямало. 

Без повече излишни писания, априлската тема на кутията е “Head over heels”, което аз си го преведох като „Влюбен до уши“:

Първото нещо, което виждаш в кутията си е картичката на Owlcrate, която е принтирана на висококачествен гланциран картон и на чийто гръб има описание на всички неща в кутията без значката, която май е нещо тяхно си. 

После виждаш лентата за коса с надписи от страници на „Гордост и предрасъдъци“ от Джейн Остин. Не си падам по такива неща, ама за Дарси и Елизабет, ще я пробвам задължително лентата. Само трябва да разбера как се слага. :Р

В кутията има много красиво пакетче с чай, вдъхновено от книгата „Anna and the French Kiss”. Не съм я чела, нито обичам чай, но това не ми пречи да се порадвам на опаковката и да полюбопитствам относно книгата.

Следва свещ с аромат на кафе, пъпеш и шоколад, посветена на Леви и Кат от „Фенка“. Наистина душка на тези неща. Не мога си отлепя носа от нея. Ако ми се беше паднала някоя от свещите, посветени на някоя от другите двойки от романите на Рейнбоу Роуъл, определено бих била по-щастлива, тъй като Леви и Кат, не ги тача много, ама все пак е ароматна свеща, така че няма да мърморя... много. :)

Едно от любимите ми неща в кутията е ключодържателят, който е с цитат от книгата “Simon vs The Homo Sapiens Agenda”, на която съм й хвърлила око и съм си я добавила в списъка за купуване и четене. 

Следващото нещо в кутията, би следвало да ме зарадва много, защото е цитат, изписан много красиво и принтиран на дебел гланциран картон, но е цитат от „Двор от мъгла и ярост“, а не е никаква тайна, че Сара Дж. Маас ми е адски антипатична и книгите й не мога ги дишам след като прочетох „Двор от рози и бодли“. Изпълнението е много красиво, ама двойката и книгата, която представя цитатът, никак не ме радват. Обмислям ритуалното му запалване. :Р

Предпоследно в кутията има мини книжка с първите 20 страници от втора част на поредица, която не ми е известна. Книгата предстои да излезе на 9-ти май в САЩ и това е нещо като експлузивно надничане само за поръчали кутията. 

Накрая, и може би най-важното от цялата кутия, е книгата, която е „The Upside of Unrequited“ от Becky Albertalli. Това е авторката на “Simov vs The Homo Sapiens Agenda” и съм чувала много за нея. Доста от bookuber-ите, които следя я споменаваха само с хубаво, така че съм развълнувана. Звучи забавно и интересно и най-вече нивото на английския език е приемливо за моите познания. И пропуснах да спомена, че книгата върви с тематичен стикер, автограф и бележка от авторката.

Owlcrate кутията определено ме плени. Бога ми, искам още. За парите си получаваш много книжни нещица, които са определено добро качество. Истинската магия е в това, че все едно книгите оживяват с тези предмети, което си е WOW ефект. Е, щях да бъда една идея по-щастлива ако бяха отдали заслуженото на по-любими мои двойки, ама карай, поне имам за какво да мърморя. ^^








Няма коментари:

Публикуване на коментар