четвъртък, 4 май 2017 г.

Книжен април: нови книги, прочетено и планирано май


Отмина месец април и мога да Ви споделя, че беше много неконтролируемо покупателен по отношение на нови книжни попълнения. Кажи на книгоманиак, че не може си купува книги и той точно това ще направи. Освен книгите, които виждате на снимката по-долу, се сдобих и с още три книги на български език в електронен вариант. Ето целия списък на новите попълнения:


1. „Момичето преди“ на Дж. П. Дилейни (изд. Софтпрес) - електронно издание.
2. „Петрония“ на Амели Нотомб (изд. Колибри) – електронно издание.
3. „FORBES® НАЙ-ГОЛЕМИТЕ БИЗНЕС ИСТОРИИ НА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА“ на Даниел Грос и списание „Форбс“ (изд. Кибеа) – електронно издание.
4. “Milk and Honey” by Rupi Kaur (Andrews McMeel Publishing) – първият ми сборник с поезия, но не и последен, определено.
5. “The Upside of Unrequited” by Becky Albertalli (Balzer & Bray/Harperteen) – книгата от априлската кутия на Owlcrate. Може да прочетете какво друго имаше вътре тук
6. „The Girl From the Other Side: Siúil, A Rún“ vol. 1 by NAGABE (Seven Seas Entertainment) – манга издание.
7. „Killing and Dying“ by Adrian Tomine (Faber & Faber) – комикс издание.
8. „Shoplifter“ by Michael Cho (Pantheon Books) – комикс издание.
9. “We Should all be Feministst” by Chimamanda Ngozi Adichie (Fourth Estate London)
10. “Politics and the English Language” by George Orwell (Penguin Classics) 
11. “The Economics Book” by Niall Kishtainy (DK)
12. “Geekerella” by Ashley Poston (Quirk Books)
13. “When Breath Becomes Air” by Paul Kalanithi (Vintage)

Цели 13 нови книги, които действат като балсам на жадната ми за леещи се думи и мирис на печатно мастило душа. Като ги купувах „насипно“, не ми се сториха толкова много, но пък поне имам от какво да избирам за четене, независимо, че библиотеката прелива и няма място. Тези проблеми се решават... с нова библиотека. ^^

През месец март си поставих като цел да прочета 6 книги и 2 комикса. Е, аз прочетох общо 9 нещица, но не напълно същите, които бяха в TBR списъка ми за април. В края на месец април се включих в “Dewey’s 24 hour readathon”, беше страхотно преживяване, но обърка месечните цели за четене. Ако Ви е интересно, може да видите и прочетете по-подробно моите TBR и Wrap Up за четатона. Ето го пълния списък с прочетени неща за месец април. Всяко заглавие на книга е линк към ревюто ми в Goodreads:

9. „The Girl From the Other Side: Siúil, A Rún“ vol. 1 by NAGABE (Seven Seas Entertainment)

Предходните месеци, не съм споделяла, но принципно процесът ми на четене е доста странен и на някой може да му се стори допълнително „обременен“, но мен ме кара да се чувствам добре. След като прочета една книга, освен, че не мога без да напиша няколко думи за нея в Goodreads, избирам един цитат, който да я представи и рисувам книгоразделител, вдъхновен от книгата. Ето Ви в колаж априлските любими цитати и книгоразделители:



Накрая остана само да напиша какво планирам да прочета през месец май. Мисля да не си поставям много конкретен списък за четене, а да си дам повече свобода. В крайна сметка, не следвам стриктно TBR-а си, а и нещо имам твърде много започнати книги, така че мисля да си дочета тях и ще продължа от там нататък. Разбира се, със сигурност, ще прочета някой комикс/манга и вероятно нова стихосбирка. Ако имам муза и още нещо. Ето кои книги се мъдрят в CR купчинката ми и имам планове да ги разкарам от там:


1. „My not so perfect life“ by Sophie Kinsella – започнах я през април и още при плануването си знаех, че няма да успея в рамките на един месец да я прочета цялата. Е, сега съм решила да й видя сметката. Да видим дали ще продължи да бъде забавна до края...
2. „Хари Потър и прокълнатото дете“ от Дж. К. Роулинг, Джон Тифани и Джак Торн – Ах, този Хари! Чета книгата на английски език, тъй като имам такова копие, но не това ми е проблемът. Започнах пиесата през октомври 2016 г. Декември покрай ККМ 2016 почетох още малко, но не се осмелих да я довърша. Никога не ме е било толкова много страх да дочета една книга. Толкова хора са ужасени, че чак си мечтаят да не я бяха чели. Как да не се наплаши човек?! Обаче, време е да се осмеля и да я довърша, че да не Ви казвам как ми дразни очите като я гледам да стои толкова дълго в CR купчинката. 
3. „Една успешна идея е достатъчна“ от Рандъл Лейн – започнах я, но Дюи четатонът ме разсея от нея и затова не я довърших през месец април. Обожавам такъв тип книги, макар че за момента стилът на изразяване на автора, нещо не ми се нрави. Много ми идва остър и е от онзи мачовски начин на писане, който уж трябва да те нахъса, ама те побърква и всъщност има обратния ефект. Историите на тези хора обаче определено си струват да се прочетат, а и списание Forbes си е списание Forbes. :)
4. „Петрония“ на Амели Нотомб – започнах я за Дюи четатона, но не успях да я завърша и сега през месец май планирам да направя именно това. Аз обожавам Амели, имам всички нейни книги, дори тези, които са от преди изд. Колибри да започнат да я издават. Като излезе нещо от нея, автоматично се купува и чете. :Р

Както споменах, освен тези четири книги, в списъка ми за четене за месец май ще добавя поне два комикса и една нова стихосбирка. Вероятно ще прочета още нещо, тъй като 4 книги, 2 комикса и 1 стихосбирка са си малко. Надявам се да ме хване музата пак за трилър, че имам тук едни два, които закачливо ми намигват да ги почна. 

Това беше моят книжен април. Благодаря Ви, че стигнахте до края. До следващия път! ^^















Няма коментари:

Публикуване на коментар