петък, 5 май 2017 г.

Творчески април: нови арт материали, рисуване и оцветяване



Ето, че отново е време за творческа равносметка. :)

През април не се сдобих с почти никакви нови арт материали. Взех си комплекта от 14 цвята на Sakura Pigma Micron Colour Pigment Fineliners 0.5 mm, които си поръчах с конкретна цел, която така й не се осъществи, но Sakura е страхотна марка, така че въобще не съм недоволна от факта, че се сдобих с тях. И освен тънкописците, си взех Moleskine Watercolor Journal Notebook – беше любов от пръв поглед, но с Moleskine винаги е любов от пръв поглед. :)

По отношение на рисуването месец април беше успешен с едно малко изключение. От задължителните си творчески задачи за месеца, които са месечната мандала за оцветяване, книгоразделителите по книги и месечното предизвикателство на ScrawlrBox, последното не успях да го направя. Последните няколко месеци кутията с арт материали ScrawlrBox я усещам повече като натоварване, отколкото като забавление, така че наистина не съм сигурна дали няма да си спра абонамента. Ако през месец май не стане чудо и не наваксам с предизвикателствата, ще се спира, защото явно не ме вдъхновяват и мотивират материалите. :)

Покрай задължителните творчески занимания си поиграх малко със сгъване на хартия. Направих си морковен и рокля книгоразделители плюс цял великденски хартиен кът. Освен тези допълнителни неща, нарисувах и надпис за книжнен таг, който направих за блога си.


Успях също така да направя липсващите ми 12 цитата от миналогодишния ми творчески проект „366 inspired quotes”, с което съм много горда. Този проект го започнах с идеята да се упражнявам в красиво изписване, но определени обстоятелства ме накараха да спра да се занимавам с него за период от няколко месеца до октомври 2016, когато успях отново да го почна и да нарисувам за всеки ден до края на 2016 година по един цитат. Сега просто съм амбицирана да имам 366 направени цитати, независимо колко време ще ми отнеме. 


Освен 12-те цитата, започнах арт журнал. Когато видях Moleskine Watercolor Journal Notebook в книжарницата, не виждах обикновен скицник, а потенциален арт журнал. Никак не ме бива да рисувам в скицници. Обичам да си правя нещата на отделни листи, но идеята за скицник, който е изпълнен с рисунки, думи и въобще всякакви други креативни неща, винаги ми е харесвала и привличала. Опитвам се да рисувам в ново-новеничкия ми арт журнал по малко всеки път, когато имам муза. Старая се да не си поставям за него задължителни норми. Колкото ми се рисува – толкова. През месец април запълних две разгъвки – една с дзен цветя и една с цитати. ^^

Накрая, но не по значимост, е време за оцветяващата равносметка. Първото тримесечие на 2017 година избухнах с оцветяването. Не бях оцветявала толкова за пет години назад, колкото оцветих за три месеца. Нечовешко си беше. Изумих себе си. През месец април обаче се върнах към старото си аз – две странички. Оцветих една мандала с нюансите на розово, сиво и жълто, и се включих с оцветена страничка в предизвикателството „С цветовете на Великден и пролетта“ в любимата ми група за оцветяващи. И това беше. Започнах още две страници, но така и не съм ги довършила. Абсолютно никакво желание за оцветяване нямах през април, което донякъде го разбирам, имайки предвид какво беше първото тримесечие на годината.


През април не направих и оцветяващо предизвикателство, тъй като беше месецът на моя втори организиран конкурс – Mandala colouring contest “Pinkish grey or greyish pink?”. Беше невероятно преживяване с всичките му трепети, притеснения, радости, планиране и т.н. Конкурсът беше по повод моя рожден ден, който е през април. Реших, че това е добър начин да го отбележа. Избрах да е за оцветяване на мандали, тъй като обожавам мандали, а заглавието беше продиктувано от любимите ми цветове. Нямаше как да не е посветен на мои любими неща, щом е по повод моя РД. Беше наистина страхотно! Ако искате да разберете малко повече за това как премина конкурсът, може да прочетете тук, а ако желаете да видите разкошните оцветени мандали на всички участници, то може да го направите в албума Mandala Colouring Contest“. 


Това беше моята творческа равносметка за месец април. Благодаря Ви, че стигнахте до края. Пожелавам Ви цветен май и до следващия път. :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар