вторник, 2 май 2017 г.

Равносметка: Dewey’s 24 Hour Readathon April 2017



Това определено беше един много кратичък четатон, който обаче изключително много ме зарадва. Определено ще си отварям очите за още подобни книжни предизвикателства, тъй като наистина откриваш много нови интересни неща за четене. 

Четатонът за моята часова зона се проведе между 1.00 pm на 29 април 2017 до 1.00 pm на 30 април 2017. Бях си направила съвсем скромен списък за четене, но макар последната книга от списъка ми да я започнах, не успях да я завърша. Убедена съм, че ако не се случи така, че имах нещо важно да приключа точно в тези два дни, нямаше да имам никакъв проблем да прочета и последната си книга, която беше „Петрония“ на Амели Нотомб (изд. Колибри). Тя ще ми остане да я довърша през месец май. 

Ето какво успях да прочета в реда на техния прочит:

1. „The Girl From the Other Side: Siúil, A Rún“ vol. 1 by NAGABE (Seven Seas Entertainment) – на мангите, които чета не пиша ревюта, просто за тях съм твърде пристрастна. Тази се оказа изключително красиво нарисувана история, която разказва за едно малко момиче и Учителят, който е носител на проклятие, което го превръща в странно същество, което ако докосне друг човек, ще предаде проклятието и човекът ще се превърне в същество като него. Той не е единственото същество, носител на това проклятие. Момичето живее с Учителят от другата страна, което означава извън селището, където хората са се скрили и пазят от „Другите“ – същества като Учителят. Учителят се опитва да предпази момичето, което е било набедено, че е заразено и от там тръгва цялата история. Като приказка е, но с много красиви и мистични рисунки. Нямам търпение да излезе втора част, за да видя как продължава историята. :)


2. “Milk and Honey” by Rupi Kaur (Andrews McMeel Publishing) – първата ми прочетена колекция от поезия. Толкова ми хареса, че провокира интерес в мен да потърся и други поети. Към момента имам прекрасно малко списъче с различни поети, които проучвам, но откривам, че май ме привлича повече модерната, съвременна проза. Предполагам, защото я усещам по-близка. Ще видим. Със сигурност няма да е последният ми прочетен сборник с поезия. Ревюто ми може да прочетете тук.


3. “We Should all be Feministst” by Chimamanda Ngozi Adichie (Fourth Estate) – една задължителна книга за всеки, който вярва в равенството между половете. Вдъхновяващи и силни думи, които те карат да се замислиш за начина, по който се държиш и мислиш. Невероятна е. Краткото ми мнение за нея може да прочетете тук.


Само три много кратки книги, но всяка една от тях беше забележителна. Не мисля, че скоро съм чела в рамките на 24 часа толкова добри неща, което е хубаво, тъй като имам енергия за нови неща и открия в книжен план. До следващия път! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар