вторник, 6 юни 2017 г.

Книжен май: нови книги, прочетено и планирано юни



Още малко и ще стане средата на месеца, а аз още си се влача с равносметката за месец май. 

Е, мързелът беше победен и смело седнах да видя колко пари съм похарчила за книги, какво прочетох и що за лудо амбициозен списък за четене съм си нагласила за месец юни.

Започвам с новите придобивки. Имах някаква идея, че и този месец се олях с новите книги, обаче докато не ми се наложи да ги събере на едно място за снимка, само предполагах и се успокоявах, че не са чак толкова много все пак. Да, ама не. Реално това не са всичките, тъй като някои от закупените книги са в България, чакат ме да се прибера и да си ги гушна. Тогава (за целите на моето зен финансово спокойствие) аз ще ги възприема за нови, сега – все едно не съществуват. 

Ето с какви нови книжни попълнения „физически“ се сдобих този месец:

1. “New York Drawings”, by Adrian Tomine (Faber & Faber) 
2. “Summer blondie” by Adrian Tomine (Faber & Faber) 
3. “Shortcoming” by Adrian Tomine (Faber & Faber) 
4. “Dear Boy” by Emily Berry (Faber & Faber) 
5. “Graffiti (and other poems)” by Savannah Brown (Self Publishing) 
6. “How to be a BAWSE” by Lilly Singh (Penguin UK) 
7. “Goodbye, Things” by Fumio Sasaki (Penguin UK)
8. “Into the Water” by Paula Hawkins (Doubleday)
9. “The Lady Most Likely” by Julia Quinn, Eloisa James and Connie Brockway (Piatkus) 
10. “Everything, Everything” by Nicola Yoon (Corgi Childrens)
11. “The Sun is also a Star” by Nicola Yoon (Corgi Childrens)
12. “Quidditch Through the Ages” by J.K. Rowling (Bloomsbury Childrens)
13. “The Tales of Beedle the Bard” by J.K. Rowling (Bloomsbury Childrens)
14. “Fantastic Beasts and Where to Find Them” by J.K. Rowling (Bloomsbury Childrens)
15. “Matilda” by Roald Dahl (Puffin)

На снимката, която виждате, липсва само сборникът с поезия “Dear Boy” от Emily Berry. Това е така, тъй като успях да я прочета още в месец май, не ми допадна въобще и много бързо я unhaul-нах. Нямам планове да се самозалъгвам, че през месец юни нещата ще са по-добре с новите книги. Никакъв шанс, имайки предвид колко закупени заглавия ме чакат в България и колко вече си поръчах от Амазон. :Р

Месец юни беше доста успешен месец и от към четене. Предполагам, защото с Нат (Претрупаното книжно рафтче) и Криси (Diagnosis Abroad) си организирахме книжно предизвикателство, което много добре се отрази на бройката прочетени книги. През месец май прочетох 1 стихосбирка, 2 сборника с комикси и 7 книги като едната я четох и слушах едновременно. 

Най-ниско оценени и най-нехаресани четива за мен за месец май бяха “Dear Boy” на Emily Berry и „451 градуса по Фаренхайт“ на Рей Бредбъри. Този месец нямам ултимативни любимци, но две от прочетените книги оставиха много топли чувства в мен. Става дума за „Писма до Сам“ на Даниел Готлиб и „Какво се случва с любовта?“ на Стела Даскалова. И двете книги са нехудожествена литература и действат като балсам за нуждаещата се душа. :)


Ето пълен списък на всичко прочетено за месец май като всяко заглавие е линк към мнението ми за книгата в Goodreads:


Любимите ми цитати и вдъхновените от прочетените книги книгоразделители в два колажа:



Накрая, но не по-важност, остана само да определя какво планирам да прочета през месец юни. Този път съм си харесала много заглавия и знаейки, че днес е вече 6-ти юни, съм напълно наясно, че такова количество книги посмъртно не мога да прочета, но пък съм решила да си дам избор, пък каквото стане. Хари Потър и моята прокълната душа отново ще са част от този списък. Милият Хари ще се появява тук, докато най-после не го завърша. Нямам надежда да го бъде през месец юни, но ще го добавя въпреки това. Ето от какъв огромен списък за четене планирам да избирам този месец четивата си:


1. “Harry Potter and the Cursed Child” by J.K. Rowling (Little, Brown)
2. „Гневът и Зората“ от Рене Ахдие (изд. Сиела)
3. “The Lady Most Likely” by Julia Quinn, Eloisa James and Connie Brockway (Piatkus) 
4. “The Lady Most Willing” by Julia Quinn, Eloisa James and Connie Brockway (Piatkus) 
5. “One of Us is Lying” by Karen McManus (Penguin UK)
6. „Момичето преди“ от Дж. П. Дилейни (изд. Софтпрес)
7. „FORBES. Най-големите бизнес истории на всички времена” от Даниел Грос и списание „Форбс“ (изд. Кибеа)
8. “How to be a BAWSE” by Lilly Singh (Penguin UK) 
9. “Matilda” by Roald Dahl (Puffin)
10. “Graffiti (and other poems)” by Savannah Brown (Self Publishing) 
11. “Bookspeak!: Poems about Books” by Laura Purdie Salas (Clarion Books)
12. “Sleepwalk” by Adrian Tomine (Faber & Faber) 
13. “The Shape of Ideas” by Grant Snider (Abrams Books)

Това е! Доста амбициозен TBR, ама и само една книга да прочета за целия месец и тя да не е в списъка, пак ще съм доволна. Обичам списъци, но те са, за да те ориентират и да ти дадат някаква насока. Останалото вече зависи от това какво ти душа желае да прочете или не. 

Това беше моят книжен май. Благодаря Ви, че стигнахте до края. До следващия път! ^^















Няма коментари:

Публикуване на коментар