четвъртък, 8 юни 2017 г.

Творчески май: нови арт материали, рисуване и оцветяване


Писането на тази своеобразна артистична равносметка всеки месец ме изпълва с огромно вълнение. През месеца виждам нещата поотделно (на парчета), не в тяхното общо цяло. Затова, като дойде началото на новия месец, се вълнувам като малко дете, тъй като и аз самата не знам какво ще открия като седна да проверявам какво съм си купила, оцветила и сътворила през изминалия месец. ^^

Обикновено, месечните ми равносметки започват с новите ми арт материали, но през месец май (фанфари и аплодисменти, моля) не съм си купила нищо. Абсолютно нищо! Но най-важното – не изпитвах потребност да си купя. И такива чудеса ставали. :Р 

Освен, че не си купих никакви нови арт нещица, през месец май взех решение и спрях абонамента си за ScrawlrBox след само седем месеца. Не беше трудно решение, ако трябва да бъда искрена. От тези 7 месеца само една кутия истински ми хареса, останалите с всеки изминал месец все повече не ми допадаше съдържанието им. Откъдето тръгна натрупването на кутии и неправенето на предизвикателствата. Идеята е да се пробват нови материали, но честно казано не беше усещането като за нови материали, а добре познати и не толкова добри английски марки. Не обичам да ми се получават така нещата и затова реших, че е по-добре да спра да се занимавам с тази кутия, а ако отново ме хване желанието за изненадваща кутия с арт материали, то винаги мога отново да се абонирам или да пробвам някоя друга. Ще видим накъде ще ме отведе вдъхновението. Дотогава се надявам, че трите ми изостанали предизвикателства за месеци март, април и май, ще ги направя най-после.


Ето какво сътворих през месец май:
1. Ъглови сърчица книгоразделители – последните два месеца отново ми се възвърна любовта към оригами и когато мислех какво да изработя като подарък за всеки един от участниците в конкурса ми „Pinkish Grey or Greyish Pink?”, ми се стори страхотна идея да посгъна специални книгоразделители за книжки за оцветяване. Е, така се появиха и да Ви кажа много са удобни и красиви за ползване. 
2. Mandala color charts – това беше друга част от подаръчетата за всеки участник в конкурса ми за оцветяване на мандала. Идеята е мандалата да послужи за color chart (не знам как да го преведа на български език, наистина) за до 48 цвята. Направих общо 16 и направо си се удивлявам, че успях и то без нито една да пострада твърде много при омастиляването. :Р
3. Книгоразделители, вдъхновени от прочетените книги за месец май – беше силен месец от към четене и затова имам цели 8 направени книгоразделители.
4. Месечна мандала за оцветяване – нарисувах я буквално в последния възможен ден и затова се наложи да я пусна на 1-ви юни, но реално спада към месец май. :Р Надявам се през юни да не се изложа пак по този начин. 
5. Две разгъвки в арт Moleskine журнала – в началото на месец май Ви споделих, че си купих ново черно тефтерче за акварел на Moleskine с идеята да рисувам вътре и да се опитам да го запълня цялото с рисунки и цитати. Аз съм повече тип „рисуване на отделни листи“, затова този нов проект е някак си важен за мен, а и има нещо много магично да разгръщаш изпълнен с рисунки и думи журнал. 
6. 366 inspired quotes May – някак си, вероятно на магия и благодарение на овнешкия ми инат, успях да направя всичките 30 вдъхновяващи цитата за месец май. Не очаквах да успея, защото нямах подготвена тема, техника, цитати и въобще нищо. Да не говорим, че картончетата и избраните от мен материали за месец май, не се комбинираха никак, ама никак добре. Който следи страницата ми във Facebook е забелязал, че накрая ги пусках по няколко наведнъж, тъй като не можех да се насиля да ги правя всеки ден. Важното обаче е, че са готови и с това напреднах с още един месец от фикс-идеята ми да имам 366 нарисувани вдъхновяващи цитата. Лошото новина е, че нямам сили да се занимавам през юни и вероятно юли ще пропусна също. Надявам се на чудо за август и септември, но каквото стане. Не е важно колко време ще ми отнеме, важно е накрая да ги има. :Р


По отношение на оцветяването нещата през изминалия месец бяха скромни отново. Оцветих само четири нещица като две от тях бяха за организираното от мен месечно предизвикателство за оцветяване, една мандала за удоволствие и една мандала за предизвикателството „Шестцветна магия“ в любимата ми група за оцветяващи. Второто тримесечие на годината като цяло се оказва постно по отношение на оцветяване, но е напълно логично след избухването ми през първите три месеца на годината. :)


Накрая, тазмесечното предизвикателство за оцветяване на страничката беше “Patterns Coloring Challenge” и отново се състоеше от две части. Целта беше да се оцвети страничка, използвайки само един мотив с каквито цветове си пожелаеш или да използваш каквито мотиви пожелаеш, но само един цвят. Подобно предизвикателство съм правила преди и бях ентусиазирана, но се оказа по-трудно отколкото си го спомнях. Въпреки това всички участници се справиха страшно добре. Истински оцветяващи дракони. Може да разгледате невероятните неща, които всички включили се оцветиха тук.


Това беше моята творческа равносметка за месец май.. Благодаря Ви, че стигнахте до края. Пожелавам Ви слънчев юни и до следващия път. :)









Няма коментари:

Публикуване на коментар