вторник, 4 юли 2017 г.

Книжен юни: нови книги, прочетено и планирано юли


Изтърколи се още един месец и с него пресякохме средата на текущата година. Изумително е как времето си минава и как никога няма това да спре да ни учудва като хора. :)

Изминалият месец беше ненормален от към нови закупени книги. Още от първия ден на месец юни усещах, че нещата ще излезнат извън всякакъв контрол, защото си знаех, че прибера ли се в България ще съм като „невидяла книги“ и познах. Сдобих се с общо 27 книги, от които 18 заглавия на български език и 9 на английски език. НИКОГА досега не ми се беше случвало да си купя толкова много книги в рамките на един месец. Пълен финансов погром, но душата ми ликува, защото имам добра колекция от нови заглавия на български език, които да утоляват жаждата ми за такива през идните месеци. Без повече предисловия, дългият списък:


1. “The Earl and The Fairy”, vol. 1 by Mizue Tani (VIZ Media LLC)
2. “The Girl from the Other Side: Siúil, a Rún”, vol. 2 by Nagabe (Seven Seas)
3. “The Lady Most Willing” by Julia Quinn, Eloisa James and Connie Brockway (Piatkus) 
4. “One of Us is Lying” by Karen McManus (Penguin UK)
5. “Bookspeak!: Poems about Books” by Laura Purdie Salas (Clarion Books)
6. “Sleepwalk” by Adrian Tomine (Faber & Faber) 
7. “The Shape of Ideas” by Grant Snider (Abrams Books)
8. “Botanical Line Drawing” by Peggy Dean (Self-publishing)
9. “The Colouring Book of Cards and Envelopes Summertime” by Rebbeca Jones (Nosy Crow Ltd)
10. “Софийски магьосници“ от Мартин Колев (Сиела)
11. „Зад затворени врати“ от Б. А. Парис (Хермес)
12. „Най-щастливото момиче на света“ от Джесика Нол (Хермес)
13. „Сол при солта“ от Рута Сепетис (Сиела
14. „Интернет безопасност“ от Александър Ненов (Сиела)
15. „Всяка събота по същото време“ от Кемпър Донова (Кръгозор)
16. „Брулени хълмове“ от Емили Бронте (A&T Publishing)
17. „Вила в Сицилия“ от Розана Лей (Софтпрес)
18. „Ето така я губиш“ от Джуно Диас (Orange Books)
19. „Дзен в икуството да пишеш“ от Рей Бредбъри (Сиела)
20. „Сефарина и черният плащ“ от Робърт Бийти (Софтпрес)
21. „За какво говоря, когато говоря за бягането“ от Харуки Мураками (Колибри)
22. „Единственият спомен на Флора Банск“ от Емили Бар (Кръгозор)
23. „Малката билкарница в Монмартър“ от Донатела Рицати (Софтпрес)
24. „Под езика“ от Дамян Дамянов (Self-publishing)
25. „#Шефката“ от София Аморусо (Киви)
26. „Малката черна рокля“ от Джейн Л. Роузън (Кръгозор)
27. „Четирите цвята на магията“ от В. Е. Шуаб (Емас)

Замислих се, че толкова се обсебих от идеята да не прекалявам с купуването на книги на английски език, за да имам пари като се прибера, че забравих да чета. Този месец прочетох само 8 нещица като всичките бяха кратки, леки и ненатоварващи. Горе-долу това е моята представа за слаб месец – guilty pleasure четива, стихосбирки, комикси и манга. 

С изключение на двете манга заглавия, останалите прочетени книги бяха част от моя планиран юнски списък за четене. От същия списък съм преполовила още три книги, което дава индикации, че юли ще е доста по-силен месец от към четене. Истината е, че аз съм си доволна. Целта ми винаги е била да чета каквото ми се чете и същевременно всеки месец да чета минимум по една стихосбирка, комикс и/или манга. Докогато това е така, не мисля, че ще се разочаровам от себе си и четенето. Ето пълния списък на прочетеното от мен за месец юни като всяко заглавие е линк към краткото ми мнение за книгата в Goodreads:


2. “The Earl and The Fairy”, vol. 1 by Mizue Tani (VIZ Media LLC)
3. “The Girl from the Other Side: Siúil, a Rún”, vol. 2 by Nagabe (Seven Seas)

Напълно естествено при такъв лежерен четящ месец вдъхновените от прочетените книги книгоразделители са малко, както и представителните цитати:



За месец юли не съм много сигурна какво ще чета, но знам някои задължителни неща, които ще ги бъде. Това са трите книги, които са ми в процес на четене (виж снимката по-долу), плюс поне една стихосбирка, един комикс и/или манга. Разбира се, пиесата „Хари Потър и прокълнатото дете“ присъства като активно четиво и както споменах миналия месец, тя ще бъде във всеки следващ TBR, докато не ме хване срам и не я дочета. :Р Също така, планирам да се включа в „Българският книжен маратон 2017“ и ще прочета нещо допълнително покрай него, но още не съм решила кои заглавия да бъдат. 


Това беше от мен за месец юни. Благодаря Ви, че стигнахте до края. До следващия път! ^^

2 коментара:

  1. Поздравления за прекрасните книжни покупки (благородно ти завиждам!)! Прочела си и си подбрала също много интересни и завладяващи заглавия и с нетърпение очаквам да прочета мнението ти за тях :) П.П. "Гневът и зората" е просто УДИВИТЕЛНА! Убедена съм, че няма да останеш разочарована ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Аз също нямам търпение да подхвана голяма част от новите си книги. А "Гневът и зората" вече съм я преполовила, но за момента ми е трудно да си кажа мнението. Още имам смесени чувства, но ще видим как ще е до края й.

      Изтриване