сряда, 5 юли 2017 г.

Творчески юни: нови арт материали, рисуване и оцветяване


Мисля, че се повтарям, но правенето на тези творчески равносметки ми носи истинско удоволствие. :)

За разлика от месец май, през юни се поглезих с няколко нови арт материали. Първо, спонтанно си купих нов органайзер на морска тематика, в който съм влюбена в момента и не мога да спра да му се радвам. Покрай него се сдобих и с редица стикери, декоративни лепящи листчета и washi tapes (пропуснала съм да добавя на снимката допълнителните три бройки, които си взех от Poundland). Отделно, Амазон реши да ми препоръчат новите двувърхи текст-маркери на Zebra и аз нямаше как да не си ги поръчам при тези цветове и японски надписи върху опаковките им. Единствената целенасочена покупка от всичките ми нови арт придобивки са двата комплекта Posca маркери. В средата на миналия месец реших, че искам да се съсредоточа върху това да си събирам бавно и постепенно комплектите на всички мои любими марки и както се вижда започнах с Posca. Ще ги събирам обаче още няколко месеца вероятно, защото са си скъпички като материали. :)


Месец юни мога да го определя като скромен, но приличен по отношение на творчество и рисуване. Направих си задължителните творения (книгоразделители, вдъхновени от прочетените книги; мандала за оцветяване; нова разгъвка в art moleskine journal-а) и две допълнителни възникнали нещица (надпис за книжен таг и мини кламер разделители). Единствено, през изминалия месец не се заех с правенето на цитатите от миналогодишния ми проект „366 inspired quotes” за липсващия ми месец юни, както така и не успях да направя предизвикателствата от трите ми останали Scralwrbox. Муза никаква нямаше за тях, но се надявам този месец да е техният месец. :Р


И този път в творческата ми равносметка ще отделя място за различен творчески елемент и това е манията ми по всякакви органайзери, планери и журнали. С купуването на нов органайзер през юни напълно освободих духа от бутилката и това, което от месец април насам се оформяше като желание и ентусиазъм в мен отлетя и заживя свой собствен живот. По-голямата част от месец юни прекарах в оформяне на новия ми органайзер и прехвърляне в нов красив тефтер на работния ми и специален тефтери. Става дума за място, където да мисля, планирам и мечтая с думи. Знаете, че планиращата мания си е като цяла отделна вселена, която изисква своите средства и време, но е изключително приятно занимание и на мен лично много ми помага да подредя мислите си, да си поставям цели, да ги следвам, както и да планирам мечтите си. Със сигурност вече като съм освободила един път духа от бутилката ще продължа да споделям все повече неща, свързани с този тип моя креативна мания. :)


Очаквано, не само защото се посветих основно на планиране, а и защото усещах, че не ми се оцветява много, този месец съм доста скромна от към оцветяване. Оцветих две мандали като едната беше за предизвикателството на страничката ми, както и една допълнителна страничка от „Не мога да заспя“ по време на полета ми за България. И това беше всичко.


Накрая, тазмесечното предизвикателство за оцветяване на страничката беше “Bright & Light Coloring Challenge”, вдъхновено от ефекта, който се получава, когато гледаш към пейзаж, окъпан от силното слънце през лятната мараня и жега. Идеята на предизвикателството беше да се оцвети страничка само с неонови, ярки и пастелни цветове и при желание за още по-голям ефект черните очертания да бъдат скрити с бял или друг цвят гел-химикал. Всичките прекрасни оцветени странички за предизвикателството може да разгледате тук.


Това беше моята творческа равносметка за месец юни. Благодаря Ви, че стигнахте до края. Пожелавам Ви прохладен юли и до следващия път. :)







Няма коментари:

Публикуване на коментар