вторник, 8 август 2017 г.

Творчески юли: нови арт материали, рисуване и оцветяване


Нямам никаква идея какво да напиша като встъпителни думи този път, затова директно ще почна с всичките глезотии, с които се сдобих през юли. ^^


Целенасочените ми покупки бяха трите комплекта тънкописци, които виждате – Staedtler 42 цвята, Stabilo 30 цвята и Maped 20 цвята. Най-после успях да се самоубедя, че няма лошо да си обновя наличните комплекти на Staedtler и Stabilo с пълния асортимент от цветове, както и да добавя нов в малката ми колекция. Уви, седмица след като ми пристигнаха новите комплекти, от Staedtler споделиха пускането на нов комплект от 50 броя с цели 8 нови допълнителни цветове. Умрях на място. Миналата година се получи по-същия начин – таман се сдобих с комплекта им от 36 цвята и те пуснаха такъв от 42. Така, че целта ми да се чувствам щастлива и доволна, че най-после ги имам всички налични цветове от любимите си марки тънкописци, беше разпердушинена на пух и прах от раз. Сега ще умувам с месеци как да се докопам до тези 8 нови цвята, при условие, че не ги пускат в продажба като отделни бройки... :/

Освен с трите комплекта тънкописци, се сдобих с доволно количество washi tapes, които са си моя ултимативна слабост, както и няколко други глезотии (мемо бележник, стикери, пастелни текст-маркери, гел-химикалки), свързани с „разперилата криле“ в последните няколко месеци моя мания по планирането. Също така си взех комплект неонови акрилни бои просто за забавление. :)


През месец юли като гледам колко неща съм нарисувала, ми идва да си закимам одобрително, но от друга страна – не се чувствам като да съм рисувала достатъчно. Всичките неща бяха планирани, очаквани да ги направя. Проблемът е, че когато не си направя нещо спонтанно, непланирано... винаги приемам месецът като незадоволителен в рисувателно отношение. През месец юли не успях да стигна до този момент да си направя или нарисувам нещо случайно, което да ми даде усещане за успешен месец. Въпреки това, все пак е добър месец, особено в сравнение с някои от предходните. Ето списък на всички неща, които си драсках през юли:
1. Книгоразделители, вдъхновени от прочетените книги – месец юли беше добър за читателската ми душа и това доведе до направата на цели 7 книгоразделителчета.
2. Надписи за БКМ 2017 и Booktube-a-thon 2017 - отбелязвам участието си във всеки книжен маратон, правейки ръчно изрисуван надпис със заглавието на събитието, а през юли се включих в цели две такива. 
3. Схема размяна на летни картички за оцветяване – не може без красив начин за обявяване кой на кого ще подарява картичка. 
4. Нова разгъвка в art moleskine journal-а ми, която не е моя оригинална идея, а вдъхновена от една от моите любими илюстраторки, която реално и ме вдъхнови да се заема въобще да си правя подобен журнал. Става дума за Hello Angel.
5. Юлска мандала за оцветяване, която избрах да е на планинска тематика, защото почивката на планина през лятото също е алтернатива. 


И... няма как да пропусна планирането. Усещам, че това ще се превърне в традиционна част от творческата ми равносметка. Планирането определено добива огромни мащаби при мен, особено след като през месец юни започнах нов органайзер и придружаващ го тефтер. Манията ми заживя собствен живот. В началото на месец юли завърших прехвърлянето на нещата от предишното ми тефтерче и започна реалното планиране на неща от текущото ми ежедневие. На колажа от снимки виждате акценти от нещата, които планирах през този месец като имайте предвид, че това са само част. Има такива, които си останаха само за моите очи. :)


По отношение на оцветяването си нямам идея как да го определя месец юли, освен като стандартен. Мандала вълната все още не ме е напуснала. За мое съжаление, не се включих реално в нито едно оцветяващо предизвикателство, нито оцветих нещо по-сложно. Ето какво оцветих:
1. Три мандали от книжката „100 Nieuwe Creative Mandala“ – с тях ми стават точно 15 оцветени мандали от 100. Бавно и славно напредвам. 
2. Две странички от книжката „Не мога да заспя“ – моята книжка за пътуване, както я наричам, свърши страхотна работа за справяне с жегите в България и полета ми от София до Глазгоу. 
3. Две мандали от книжката „The World's best mandala coloring book“ – използвам тази книжка като книжка за проба на нови цветни материали и си оцветявам по една мандала с всеки нов вид тънкописци/маркери/моливи, които си взема. В случая пробвах новите си Zebra Mildliner Markers и Maped Graph' Peps. :)


Накрая, да споделя, че през месеци юли и август протича организираната от мен „Лятна размяна на цветни картички“. Идеята за подобна лятна размяна ми се беше загнездила в съзнанието още от Коледа 2016 и нямаше как да не я организирам. Някои идеи не спират да те тормозят, докато не им дадеш живот. Към момента размяната е в етап на оцветяване на картичките, така че още няма с какво да Ви се похвалим участниците, но при творческата равносметка за август със сигурност ще има какво да Ви споделя. 

Това беше моята артистична равносметка за месец юли! Благодаря Ви, че стигнахте до края и до следващия път!









Няма коментари:

Публикуване на коментар